یک فرصت برای بیمار نارسایی کلیه به زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یک فرصت برای بیمار نارسایی کلیه به زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد

یک فرصت برای بیمار نارسایی کلیه به بدون دیالیز زندگی وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یکی از درمان های رایج ترین نارسایی کلیه است، اما آن را نیز برخی از عوارض جانبی و زحمت به زندگی بیمار به ارمغان بیاورد. بنابراین برخی از مردم در نظر گرفته است که آیا آنها می توانند یک زندگی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.
یک فرصت برای بیمار نارسایی کلیه به بدون دیالیز زندگی وجود دارد؟
در واقع، دیالیز است تنها درمان برای نارسایی کلیه نیست، بنابراین تا زمانی که بیماران می توانند درمان های جایگزین به موقع دریافت، آنها را می توانید فرصتی برای زندگی بدون دیالیز است.
از مرحله سالم به مرحله دیالیز، در واقع این دوره از سلول های سالم کلیه است توسعه را به یک ملتهب و سپس اسکلروز آنهایی که، دیالیز در حال حاضر شما در نظر گرفته نشده است، بنابراین هنوز هم سلول های سالم و ملتهب، شما می توانید سالم محافظت و بازگرداندن آن وجود دارد یکی ملتهب، فعال شدن این سلول ها خفته آنجا که ممکن است، به طوری که عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته و شما می توانید فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
چه درمان می تواند درمان های جایگزین از دیالیز؟
آن را به ما شناخته شده است که پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان برای نارسایی کلیه است، آن را شایع ترین درمان های جایگزین دیالیز است.
به جز پیوند کلیه، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک درمان جایگزین خوبی از دیالیز است. به عنوان یکی از درمان نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید نارسایی کلیه بدون درمان ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها. چه چیزی بیشتر، می تواند بیماری را از رفتن بدتر از طریق بهبود عملکرد کلیه جلوگیری می کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد کسانی که درمان جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا به طور مستقیم، ما بهترین های ما به شما کمک دکتر ما مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: